عطیه بانوعطیه بانو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

عطیه بانو

آغاز زندگی

1390/12/5 15:02
548 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوست جون های خوبمقلب

من عطیه هستم. 17 بهمن ماه شب تو بیمارستان پاستور مشهد به دنیا اومدم.

قبل از این که به دنیا بیام بهم گفته بودن وقتی بری روی زمین شمارو میبرنت پیش یکی که باید بهش بگی مامان.اون خیلی مهربونه و به شما غذا میده.مژهاز خود راضی

من وقتی به دنیا اومدم کلی منتظر بودم که ببرنم پیش این مامان.اما هرچی منتظر موندم منو نبردن پیشش.ناراحت

نمیدونم مامانم هم حتما خیلی منتظر من مونده.خیال باطل

بالاخره به جای این که منو ببرن پیش مامانم تا برم تو بغلش منو بردن تو یه جایی که کلی چیزی بهش وصل بود و از اون تو من میتونستم بیرون رو ببینم.اخه خیلی شفاف بود.ابرو

تا چند روز منتظر مامانم بودم تا این که مامانم بالاخره اومد پیشم و منو دید و من هم اونو دیدم.فرشته

وااااااای چه مامان مهربوووونی.کلی نگران من بود.قلب

بابا جونم هم که همون لحظه ی اول بعد به دنیا اومدن دیدمش و اون هم منو دید هم خیلی نگرانم بود.نگران

بالاخره بعد از چند روز که منو تو این که نمیدونم شما بزرگتر ها بهش چی میگین نگه داشتن و کلی هم چیز های تیز و درد ناک تو دستم فرو کردن، منو دیروز یعنی 4 اسفند از اون جا اوردن بیرون و تو بغل مامانمبغل لباس هام رو عوض کردن و بردنم یه جای خوووووب و گرم.مژه

حالا من همیشه پیش مامانم هستم و کلی هم ادم بزرگ اومدن که منو ببینن.گاوچران

همه شون خیلی مهربون هستن چون وقتی منو میبینن کلی خوشحال میشن و کلی میخندن.لبخند

راستی من روی پیشونیم یک نشون دارم.

میدونید نشون چیه؟؟؟

بوسه ی فرشته هافرشته

اخه وقتی داشتم میومدم پیشونیم رو فرشته ها بوس کردن بعد من اومدم.حالا جاش مشخصه.مژه

گفتم دختر دایی جون هم ازم چند تا عکس بگیره که الان میگم بگذاره این پایین تا شما هم منو ببینین و خوشحال بشین.لبخندمژه

من رفتم.واسم دعا کنین هااااا.لبخند

فعلا بای بایبای بای

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان الینا
5 اسفند 90 12:42
سلام خانوم خوشگله خوش اومدی به این دنیای دوست داشتنی الینا هم یه طورایی مثل تو بوده جالبه همین بیمارستان هم به دنیا اومده از خدا می خوام شما فرشته های کوچولو رو حفظ کنه و ما هم بیونیم مامان های خوبی باشیم براتون
مامان نی نی
5 اسفند 90 13:54
oooooooooooooooo mer30
داداش نی نی
5 اسفند 90 13:55
چی خوشگله اینجا
آیدا
7 اسفند 90 14:12
سلام وای چقدر کوچولو خیلی خوشگله خدا حفظش کنه براتون خوشحال میشم به منم سر بزنید اگه با تبادل لینک هم موافقید خبرم کنید
آبجی فسقلی
8 اسفند 90 21:31
سلام عطیه جون خوش اومدی به این دنیا فاطمه هم دوست داره با شما دوست باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عطیه بانو می باشد