عطیه بانوعطیه بانو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

عطیه بانو

حموم رفتــــــــــم

1390/12/14 12:46
772 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــلام به همه ی دوست های خوبم

میبینم که کلی اومدین و وبلاگ منو دیدید

خوشتون اومد؟!؟!

خدا کنه که خوشتون اومده باشه

niniweblog.com

اومدم یک اتفاق جالب واستون تعریف کنم

یک روز همینجور که در خواب نااااااز به سر میبردم و طبق معمول همش در خواب میخندیدم یکی بغلم کرد و بردم یه جایی.بغل

نمیدونم اسمش چیه.بعد یکی یکی لباس های منو در اورد و من هم که حس کردم دارم سرما میخوردم از خواب بیدار شدم.niniweblog.comابرو

دورو برم رو که نگاه کردم دیدم اوردنم یه جایی که یک صداهای عجیب غریبی میادniniweblog.com

چشمام رو که خوب باز کردم دیدم وااااااای چه جالب این شر شر صدای آب که داره میریزه پایین.قلب

چه خوشگل.اولش خواستم گریه کنم اما کم کم دیدم بد جایی هم نیستniniweblog.com

و کلی هم بهم خوش گذشتniniweblog.com

بابا جون منو حسابی تمیز کرد و حسابی شست تا خووووب ناز و خوشمل بشم.niniweblog.com

بعدشم که از اینجایی که حالا فهمیدم شما بزرگترها بهش میگید حمام اوردن بیرون گرفتم گرم گرم حساااااابی خوابیدم.

اینم یک عکس که گفتم بابا جون بگیرن بدن به دختر دایی جون تا بگذاره اینجا شماهم ببینید.

 niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

امیرحسین.ر
14 اسفند 90 13:02
سلااام. چه دخترخانوم خوشگلییییییییییییییییی آدم دوست داره بخورتش باید حتما این دفعه که اومدم مشهد ببینمش
آبجی فسقلی
20 اسفند 90 11:20
عافیت باشه عطیه خانوم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عطیه بانو می باشد